perjantai 12. kesäkuuta 2015

Miltä näyttää minun tilaukset?

Olen siis Ideakeittiössä, kuten olette linkeistä varmaan huomanneetkin. Olen pisteilläni tehnyt jo 9 tilausta: paistinpannu, uunivuoka, leikkuulautasetin, salaattiottimet, kastikekauha, liemikauha, yhden 5 litran kulho ja kaksi 3 litran kulhoa. Näistä vain 3 litran kulhot ja liemikauha eivät ole vielä tulleet, kulhoissa oli ollut jotain hämminkiä ja kauhan tilasin vasta ihan hiljan. Jokaiseen ostokseen olen ollut tyytyväinen, vaikka en mitään vielä moneen vuoteen käytä. Kaikki on varattuna sitä varten, että voin joskus muuttaa omilleni. Nyt saan kuviakin, joten tässä ne ovat:


Salaattiotttimet ja kastikekauha, tykkään!

Yksi kolmesta kulhosta. Kansi on irrallinen eikä tiivis, mutta kulho vaikuttaa hyvältä.

Leikkuusetti, jossa on 1 puinen ja 3 muovista osaa.

Paistinpannusta oli vaikea saada hyvää kuvaa mistään kulmasta... Mutta tähän olen varmaan tyytyväisin.
Uunivuoka nyt jäi kuvaamatta, mutta se oli niin taiten paketissa ettei siitä oikein mitään selvää saakkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti